tirsdag 25. mars 2008

ting 19 Virtuell verden

Dette er nok en tjeneste jeg ikke kommer til å bruke, men ser at det er lett å bli hekta her. Her kan timene bare rulle av gårde. Kanskje kan det bli i meste laget for noen slik at det virtuelle livet blir mer virkelig enn det virkelige. Særlig dersom man er av den typen som isolerer seg og som er ensome. Jeg har ikke fått brukt tjenesten ordentlig. Hjemme pc,n min har ikke mikrofon og lydkortet er defekt. Hadde liten lyst til å innstallere seccond life på jobbepcn. Dessuten har jeg ikke mikrofon på jobbpc. Har imidlertid sett på demofilm på youtube om seccond life, og jeg har etalbert meg som bruker med alias, men altså ikke lastet ned programvaren. Imidlertid tror jeg at jeg har fått en forståelse av tjenesten. Håper derfor at dette er en ok nok redgjørelse til å få godkjent tin 19.

Ingen kommentarer: